Pusspårumpan :D

       Idag var det ju då planerat att jag,rebecci&karro skulle göra något, men
       när jag på morgonen ringde karro så svarade ingen&rebecci sa att hon skulle
       iväg sen vid 4 typ iaf (:
       Men jaja, så jag&rebecci bestämmde oss för att ta
       det imon ist :) Det blir nog lika roligt iaf (;
              Idag då;
       Jag ställde klockan på 9, men som vanligt kunde jag inte hålla den tiden utan
       låg kvar till strax före 10.
       Det är det bästa egentligen, att bara ligga kvar&
       mysa i sin mjuka&varma säng. Sen tvingade jag iaf upp mej själv&efter fruk-
       osten så gick jag sen runda till duschen. Ohhh, jag älskar att duscha =)
       Sen så tog jag på mej kläder (inte helt underligt) & sminkade mej&plattade
       mitt fula hår (; Jag tror inte en enda person på hela denna runda planet
       skulle velat ha mitt fluffiga,råttfärgade hår :'o & problemet är att mamma
       inte låter mej färga det heller.
                    Uchhamej  -.-'
       Jaja, sen sms'ade jag med rebecci en stund (: 
                   Du är för underbar [; <3
      
       & nu sitter jag här&väntar på sannaälsko som ska komma hit&titta på
       någon mysig film med moi :)  Dt kommer bli bäst (; <3

                               
                               Pusspårumpan// E.




Caesaar :D
      Langar en bild på sötasteCaesarälsko [; <3 (clarashund)

Kommentarer
Postat av: clarababe

hHAHAHAHAHA! sötastecaesarälsko? haha, jag har inte haft såhär kul på år och dar.

2011-11-28 @ 00:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu