090130 (:

Hej =)
Idag var det en "helt vanlig" dag ? =)
Men på morgonen kunder jag fan inte hittta mitt smink så hahah, jag fick lite panik x)
Men det ordnade sig ändå, jag fick gå till skolan lite mer naturlig :)
Jaja, torsdagar suger  för vi går i skolan från 8-4!?
                         o.o'
men typ på franskan så gjorde vi inte så mkt (:
Vi satt bara vid varsin dator&ahh ;p
Sen på So'n så skulle vi haft kristin men det typ gick inte ellr nått.
Så vi hade fredrik (:
&han var inte där mer än typ 1/3 av tiden? x)

Sen efter skolan så gick jag hem med sanna&clara (:
Stannade hos clara lite, men sen skulle hon&sanna till badhuset så då gick jag hem (:


Puss/e.



Pusspåalla/e.


Alla lyssnar;
http://www.youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8


Nostalgi ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu