090123 =)

Jag suger på att blogga -.-'


Jaja, igår var jag iaf på A6&hittade faktist 2par skor =)  Jag brukar ha väldigt svårt att köpa skor eftersom mina fötter är
 typ 37 ½  (;
& om man provar 38;or är de oftast förstora&37;orna oftast försmå ;p 
Men de satt faktist perfekt (Y)
Jaja, jag pallar inte skriva mer om skor för det är ändå ingen som bryr sej om sånt ;)

Idag var jag också med Amanda,Clara&Sanna in the stable ;p Amanda skulle typ "provrida" i en ny grupp (:
Men hhaha, hon fick typ en liten ponny som hon skulle rida (;
Jaja, men hon red inte sen iaf&det berode inte bara på Pottan (som ponnyn hette) 
Hennes  typ "ärkefiende" går i den gruppen med ;) Haha, ärkefiende låter typ ...wird ?  ;)
Jaja, men vi stannade&kollade lite iaf =)
&gruppen skulle typ rida barbacka och hoppa (Y) hahah ;p

Sen åkte vi hem =)  <3

Pusspåer // E.


Bilder;


Skor =)  
  (bilden är inte speciellt bra, de är inte så glansiga)



Amanda ville inte vara med på bild (:


   

 
Åhhwww, den va fan underbar (A) <3






Pusspåalla//E.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu