090112 (:

Idag; Skola?

Har inte så mkt att skriva om, ni fattar ju själva vad som händer i en skola? (:
såvafan =)

Det var bra&ahh. Vi hade lektioner :) Skolmaten var lika äcklig som alltid, lektionerna var lika tråkiga&ahh, allt var samma som 2008 (; Jaja, snart är det vår =)
Efter skolan så tog jag bussen till tandläkarn&jag åkte tillsammans med Ida som typ skulle till stan ellr nått (:
Jaja, hos tanläkarn gjorde jag bort mej totalt (som vanligt :I) Jag skulle ju åka längst upp för att åka till denndär "specialtandvården"&jag åkte såklart till våning 4 ist för 8, som är folktandvården.

Så gick jag in där&bah; Ahh hej, Elin Svensson?

Hon i reseptionen bah; neejh, här finns ingen Elin vad jag kan se (samtidigt märker jag att alla människor i väntrummet börjar kolla..hmm..)

Hon bah; kan jag få ditt personnummer tack så ska jag kolla?

Jag; Jaja, visstvisst, ehmm, (hmm, vad var det nu igen&jag försöker minnas de enkla siffrorna) Jajuste, &sen börjar jag rabbla upp mitt postnummer mitt nöt (;

Hon bah; Ursäkta?

Jag blir helt röd i ansiktet&människorna som sitter runt mej kollar ännu konstigare på mej ^^

Hon i receptionen; Vet du säkert att du skulle ha en tid snart?

(Jag börjar genomsöka mitt minne&börjar fråga mej själv frågor i hjärnan om jag inte bara missförstått allt)

Jag bah; Jo, eller kanske, nej men, det är typ mamma som ringde? (dååå kommer jag på att jag skulle vara 4 våningar upp istället (; )

Hon i receptionen; Vaaaaaah?

Jag bah; ehhmm, det var nog inget föresten, he en ehh, bra dag? Hejdå.

Sen typ sprang jag ut till hissen där jag sedan försvann uppåt mot 8:e våningen
med den undrande tantens blickar i ryggen -.-

Vafanärdetförfelpåmej ^^ 

                             
                                                                     Jaja, pusspåalla :D <3 // E.

                                    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu