090111

Hejsan  (:
Idag ska jag då vara med karro&rebecka, &det kommer bli bäst (;
Jaja, igår då spelade jag volleybollturnering i Moheda (:  Vi har varit där en gång tidigare&det jag mins är att det är ett litet bondesamhälle där "centrum" består av Konsum&en bensinmack (; & en sak tïll, hallen var iskall när vi var där förra gången :'o
Men denna gången hade de nog tänkt på att investera i ett i nytt värmesystem (; Det gick bra iaf. Vi kom 2:a, men vi hade kommit 1:a om de hade räknat bollar ist (: Men jaja, ligger ändå 2:a i tabellen&förra året låg vi typ sist (;
När vi var hemma igen så gick jag hem till mamma&fixade  lite. Sen kom pappa&hämtade mej (: Sen åkte jag till sannaälsko &vi kollade på film (: "how to lose a guy in 10 days" är faktist jättebra (;  Vi skrattade som fan :D


                                                Pusspåer :*  // E.


                                      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu