´090222 12:54 :)


HejsanAllaSöta<3

Gårdagen spenderade jag både på a6&hemma hos clara älsko :')
Dagen började iaf med att jag vaknade vid 9, trodde jag, men sen när jag tittade närmare på klockan var den bara 8 Oo
&jag kunde som vanligt inte sommna om ;____; 
Så jag gick upp&åt frukost framför teven ist. Det konstiga var att jag kände mej utvilad :o Jag brukar alltid sova till 11-12 en vanlig lördag :p Men det är ju bara ett plus, egentligen :)
När jag fixat mej&gjort alla morgonsysslor så skulle pappa,jag&lisa åka ner till A6&lämna in min mobil.
Den stänger av sig ibland när jag inte vill&skärmen blir bara svart :o &man måste ta ut batteriet för att den ska funka igen. Väl nere på a6 så gick vi till telenor&de omhändetog den&jag fick en jätteful lånemobil .___.
Men det konstiga var att de tog även mitt minneskort. Hmmmm....
Jaja, när pappa skulle pratata med människan som jobbade på telenor så orkade jag inte stå&lyssna så jag gick en sväng istället. Jag hittade ett par "jeansleggings" på Vila, &nu tänker alla; FJORTIIS ;o
Men jag ska säga er att de var faktist fina :)
&min lilla pappa köpte dem till mej med, tacktack pappa :')
Efter det så åkte vi hem. Sanna hade ringt mej så jag ringde upp henne  <3
&hon sa att hon va med Ida.  (länkar; www.FotoGladaFlikkan.blogspot.com)
Men vi bestämmde iaf att vi skulle ses sen & kolla på film :D
&istället för att sitta hemme&tråka så tog jag cykeln (mobba mej int) till clara <3
Där hjälpte jag henne att tvätta *stolt* ;)  &städa.
Det gick faktist bra, tro det eller ej :)
Efter vi hade städat/tvättat så blev vi baksugna =)
Såå, vi bakade x)
&tyvärr så hade inte familjen något florsocker (som alla andra normala familjer har x) '
Så vi kunde inte göra någon smörkräm till "Drömmtårtan" ;___;
Men clara geniet kom på att vi skulle göra en drömmtårta med choklad i ? :o
Sagt&gjort.
Meen, resultatet blev int så lyckat i mina ögon ;)
Eller det beror på hur man ser det, om man gillar extrem kakaosmak så var den nog delicious x)
Men ahh, efter typ 8 dl socker, jag skojar int, så smakade den iaf nåågolunda bra ;)
Sen så bakade vi en till "rulltårta" som blev skiitgod (y'
Recept; vanlig rulltårtesmet+marsansås (sounds wird I know) +hallon&blåbär :')
=Jättegott (a)

Sen kom iaf Ida&Sanna <3
De hade med sej massa godis&grejer ;)
&sen kollade vi på film; Ond Aning& Ps.I LOVE YOU.
och fetade oss...
 Det var egentligen bestämmt att vi skulle se en skräckfilm men inga "SAW" filmer fanns inne&när vi kollade på de andra filmernas trailers så skrämmde vi upp oss själva så mkt genom att bara prata så vi bestämmde oss för att ta ett lite mildare alternativ ;)
Men jaja, båda var bra :) men den första var lite mystisk&faktist värd att rekomendera. Den handlade om en tjej som förlorade sin man i en bilolycka men varje gång hon somnade så blev det en annan dag&hon kunde ändra på det som hänt.Men i slutändan var det ändå hon som gjorde så han dog. Väldigt svår att förklara för nån som inte sett den.
Sen vid typ klockan 11 så skulle jag&clara gå hem (clara skulle till sin pappa).
&det var typ snöstorm ute ;)
Men det var väldigt vackert för allt var vitt&inga bilar hade kört på vägen så det fanns inga spår nån stans.
Men kallt var'e.


Dagen var underbar, tack <3  //E.


Det får bli en sommarbild, så det så ;)
Kommentarer
Postat av: sannaaaa

Uddebo <3 saknar ;_;

Vi är bäst & ond aning var bäst Oo

Postat av: JAANA

Svar: Ja men visst är det!! :O Haha. Härlig bild förresten! :)

2009-02-22 @ 21:52:15
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu