090205; friluftsdag o.o'''''

Dagen var bajs o.o'

Jag fattar inte ens varför jag gick till skolan ;p
Vi fick först samlas klockan 8 i klassrummet&sen skulle vi gå ner typ&vänta på bussen. som aldrig kom.
&det regnade/snöade väldigt mkt o.o
Sen så åkte vi med bussen ända till dalvik (:
Där så berättade ulrika att vi skulle gå i 50 min -.-'''''''''''
vi bah; vaaaaaaah!?'
Sen skulle vi gå då i gå då i typ 5 cm djup snö&uppförstbackar heela tiden -.-
&när vi kom fram så frös jag som in i helvette :'o 
Uch!
sen när de hade haft typ samling&alla fick göra som de vill, så gick jag,sanna&clara och satte oss vid elden.
Där vi sedan satt typ i 3 timmar x))
Medan typ alla andra åkte pulka (?) &skidor &sånt x)
Eller joo, vi gick ner en 2 ggr till skidspåren&typ kastade snöbollar på sebastian o.o'
Sen när alla skulle äta så blev det typ kaaos -.-
Vi som suttit vid elden jättelänge fick ändå mat sist x)
....fast det kan bero på att alla trängde sej :)
Sen när det typ äääntligen var slut&man fick åka hem, så pallade jag faktist inte gå 50 min tillbaka igen till bussen -.-
Mina kändes som isbitar&jag vrickade typ foten när jag skulle ställa mej upp efter att ha suttit ner så längd ;o
Så jag ringde pappa, som kom&hämtade mej sanna o clara (:
(tack pappa <3)
Sen åkte vi hem till clara&myste <3
jag&clara drack o'boy&gjorde nått mer (som jag int kommer ihåg ;o)
'
jaja, hoppas allas dag har varit bättre än min ;p <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu