Like somehow you just don't belong.


Hej bloggen ♥

Fredag;
 Chillade typ och senare kom Sanna&Clara hit. Typ snackade och sen stack sanna till vätterfesten med Melina :)
Jag och clara spelade typ Guitarhero (;
 Det är väldigt stor skilnad att spela på PS2 och x-box o:
hhahaha, sen kom teodor, katja, saga, maria och maria :)
Fett kul!
sen typ spelade vi, snackade och massa mer.
 Tedor och Clara, tack ;*

Lördag: Idag så drog vi typ till Mullsjös marknad med samma människor som igår :)
  Clara var självklart med :*  Marknaden var fett liten och det fanns bara skit! -.-
Så det enda jag och clara köpte var en donut (;
och den var sjukt äcklig :D
    Sen typ träffade vi Emilia&Teodor :)
Ni passar verkligen tillsammmans.
    Sen skulle vi åka och äta på "engalska villan" som låg typ mitt ute i skogen ;s
Maten smakade förövrigt citron (;
       Sen drog vi hem och så :)
Messade med stina och vi bestämde att dra till vätterfeten :)
    Träffade henne och annelie på busshållplatesen vid 9 :) ♥
Men sen skulle inte annelie med så jag och stina tog bussen själva (;
      Och sen hoppade sanna och melina på bussen :)
så vi stack till mcDonalds med dem ♥
   Träffade Anton, Gustav, och "bonden" ;s
  hahaha, sen gick jag och stina tillsammans med Anton bort till vätterfesten ;)
    Fett kul :*
Den lilla killen som headbangade var lätt bäst!  HAHAHAHA ♥
   typ 7 år!
Sen åkte vi hem med sannas mamma vid typ 1 :)
     ♥



                 om 2 dagar börjar skolan igen!
                        Detta året kommer bli bäst ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu