Nytt år, ny start.


   back to school.

Idag så började vi igen efter sommarlovet, det kändes inte verkligt. Vi hade storsamling i aulan vid 12 och det var fett roligt och se alla igen ♥ Vissa har förändrats sjukt mycket och andra ser exakt lika dana ut ;)
  Lottade berättade också för alla att kungsängen nu ska läggas ner. De flesta viste redan det men iaf :/
r.i.p kungsängskolan ♥
   Sen skulle vi ha k-tid med våra nya lärare, hahah. Vi har bytt ut i princip alla lärare vi hade ;)
  Så ny är det Maria och Yünde som gäller, hahaha ;>
        Men det blir nog bra :)
  Jag har också varit på plejset en liten sväng, fick nycklarna idag så vi åkte dit och kollade så allt var okej ;)
       hahahha ♥
 Och när jag väl kom hem somnade jag i soffan!
    Jag är fett trött av någon anledning :o
             pussochkram ;*
  
                                     Augusti 2008

  
                                    Augusti 2009

 
              Hahahah, jag sitter och kollar på massa gamla bilder & ser hur mycket folk förändras. 
                   Man tänker inte på det ofta men när man ser foton så minns man.
                         Ett litet smakprov på hur jag har förändrats, och det var en "snäll" bild.
                                          Jag har fett många hemska bilder på mig själv, hahah ♥


Kommentarer
Postat av: bebisfisk

haha jävlar vad du har förändrats älskling! <3

2009-08-20 @ 17:40:05
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Rebecca

är du gullig och röstar på mig i veckans blogg ? :)

jag är nr 14.

www.feliciaz.blogg.se



Kram <3

2009-08-20 @ 21:25:40
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu