09-08-10

Hejsan ♥

Nu har jag inte skrivit på jättelänge och det är för jag varit iväg typ hela veckan.
Jag har varit nere i skåne och hos mina kusiner i Värnamo (:
Vädret har varit underbart ju ♥
Jag har också lärt mig att åka vattenskidor!
Fett nice,
jag klarade det på1:a försöket, medans Lisa försökte typ 10 gånger innan hon kom upp (a)
Och igår sov jag över hos clara'älkling :*
Vi gjorde yoga med Johanna och kollade på film :)
Yoga ser inte jobbigt ut men jag har sjukt mycke träningsvärk i axlarna :o
hahaha (a)
Vi kollade på 2 filmer, en som jag inte kommer ihåg namnet på och He's the Girl.
Den sista var sjukt rolig.
Idag skulle vi egentligen fixat lite med plejset men det blev inte så.
Vi har ju inte fått nycklarna och så än (:

Puss :*



   Jag bara måste lägga upp bilden, jag tror jag ska köpa den till clara (;
                hahahahhaha ♥






Turning Torso (:
Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, finaste tröjan fo sho! <3

saknar dig sötis

2009-08-11 @ 12:02:31
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu