typ hej på dej ?

Hejhej.
Jag känner mig instäng.
Jag har inte gjort något på typ 7 dagar :s
&det suger :o
När man inte är sjuk tänker man vissa dagar när man inte pallar gå ur sängen; jag önskar jag var sjuk.
Men när man väl är sjuk vill man inte något helldre än att bli frisk.
Men så ska det väl va, right?
Men jag hoppas jag blir frisk snart.

              Typ puss på alla <3  

                                     

                                  




 Jag var hos tandläkaren idag med & fick en ny stålsak. Jag längtar redan tills när jag tar bort den ;o

Kommentarer
Postat av: ELLEN :D

SHIT; LÄNGE SEN???

2010-03-06 @ 23:51:23
Postat av: elon

VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT LÄNGESEN :D :D

2010-03-08 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu