Någon, rädda mig ;o

   

Mitt påsklov har varit sjukt tråkigt, haha bildligt talat.
Veckan har jag tillbringat hemma med hög feber, huvudvärk, förkylning & en hals som det inte verkar gå att bekämpa -.-
Jag hatar det.

Förlåt till alla människor för att jag:
1. inte orkat skriva.
2. Inte hjälpt till med städningen på fritidsgården.
3. inte följde med till kfum.
4. inte pallat vara med någon.

Men jag kan bara skylla på att jag har varit sjuk.
Puss <3












Har man tråkigt så har man ;o




Kommentarer
Postat av: sannaaaa

jag älskar dej din ruttna lilla slemboll.

jag vill inte ha blåa ögon ;oooo

kan jag inte få bruna ist? (a)<333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu